پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3146
-
الف
+

«معدن طلا»، فیلم جدید مجیدی در هند ساخته می‌شود

مجید مجیدی که فیلم قبلی خود را در هند ساخته، فیلم جدیدش را نیز در این کشور کلید می‌زند.

مجید مجیدی که فیلم قبلی خود را در هند ساخته بود، فیلم جدیدش با عنوان «معدن طلا» را نیز در این کشور مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش آی‌فیلم، مجید مجیدی پس از ساخت فیلم «آن سوی ابرها» در کشور هند، قرار است مجددا برای ساخت فیلم جدیدش با عنوان «معدن طلا» به این کشور بازگردد.

گفتنی است، فیلم «معدن طلا» درباره موضوعی است که مجیدی در جریان سفرهایش به شمال هند به آن برخورده است و اخیر نیز از لوکیشن‌هایی برای فیلمبرداری در این مناطق بازدید کرده است.

مجیدی با سفر به هند رابطه انسان با طبیعت و روح فناناپذیر مردم علی رغم مشکلات باور نکردنی را از ویژگی‌های منحصر به فرد هندوستان قلمداد کرده است.

«شارین مانتری کدیا» که به زودی برای دومین بار با مجیدی همکاری خواهد کرد دراین رابطه گفته است: «ما تفکر مشترکی داریم که هند معدن طلای مجازی از داستان‌های جذاب و قدرتمند با ارتباط جهانی است و خوشحالیم که هند را به جهان معرفی می‌کنیم».

«کیشور آرورا» یکی از تهیه‌کنندگان «معدن طلا» درباره زمان فیلمبرداری  و انتخاب بازیگران گفت: «مرحله انتخاب بازیگران «معدن طلا» تا دو ماه آینده آغاز می‌شود و انتظار می‌رود از اواسط سال ۲۰۱۸ این فیلم مقابل دوربین برود».

لازم به ذکر است، «آن سوی ابرها» ساخته جدید مجید مجیدی اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی شصت یکمین جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد که از تاریخ ۴ تا ۱۵ اکتبر (۱۲ تا ۲۳ مهرماه) برگزار می‌شود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر